Klacht Telfort: Dubbel abonement i.v.m. verhuizing

Klachtnummer
# 54194
Gebruiker
Jootje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 6 april 2013 in de KPN winkel in Katwijk aan Zee een abonnement afgesloten voor interactieve TV en internet bij Telfort. I.v.m. verhuizing eind juni de adreswijziging doorgegeven aan Telfort. Na twee maanden in het nieuwe huis te hebben gewoond zonder internet en tv en vele contactpogingen met Telfort, zou Telfort het oude abonnement beeindigen en een nieuwe beginnen, dit was beter volgens hun. Het oude abonnement is nooit beeindigd via Telfort, zoals ze dat wel toe hadden gezegd. In augustus zou alles toen afgehandeld zijn. Echter werden er de maanden erna (tot heden) dubbele afschrijvingen gedaan. Hierover meerdere malen contact gehad met Telfort, zij hebben pogingen gedaan om alles recht te zetten en het geld terug te storten, waar wij volgens hun ook recht op hadden. De laatste keer dat wij contact zochten werd echter ineens verteld dat dit niet zo was en dat de fout bij ons lag, een verhaal compleet in tegenstelling tot hetgeen voordien verteld werdt. Vandaar deze klacht.

De oplossing

Oude contract moet per direct worden stopgezet en het hiervoor betaalde geld vanaf september 2013 tot heden moet terug worden gestort.

Nieuwe contract was afgesproken in december met Suzanne Meelenhorst dat de functie 'onbeperkt bellen' stop gezet zou worden, dit is niet gebeurd. Dit moet alsnog per direct gebeuren en het teveel hiervoor betaalde geld moet terug worden gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van Duin,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van Duin, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen