Klacht Telfort: dubbel factureren monteur

JPJvOrsouw

Bij Telfort bieden ze bij installatie nu een gratis monteur aan. Wat natuurlijk erg handig is voor de IT-analfabeet. Bij het aanvragen van nieuw abonnement bij telfort ziet u netjes de kosten en de vergoeding staan: 70 euro en -70 euro. De monteur is dus inderdaad gratis.
Vervolgens staat er en ik kan melden niet alleen bij mij een dubbele facturering in van een monteur, die natuurlijk helemaal niet geweest is. Dus er wordt direct 70 euro afgeschreven.
Vervolgens heb ik Telfort gebeld en gemeld dat ik natuurlijk deze 70 euro niet ga betalen.
Deze hebben binnen 5 minuten door dat er inderdaad een fout staat in de factuur. Terugbetaling vind binnen 14! dagen plaats.
Mijn schoonouders hebben ook deze maand gemeld dit probleem (zij hebben ADSL en ik glasvezel) te ondervinden, zij moeten echter eerst een brief sturen.
Het lijkt haast of hier een winstmodel achter zit. Gemiddeld 3 weken 70 euro lenen van hoeveel klanten?

Ik hoop dat Telfort in de toekomst een oplossing vind voor deze veelvoorkomende administratieve fout. En een compensatie voor iedereen die zo lang moet wachten voordat het gestolen geld wordt teruggestort.

Telfort
    Geachte heer Van Orsouw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?