Klacht Telfort: dubbel factureren monteur

Klachtnummer
# 82871
Gebruiker
JPJvOrsouw
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Telfort bieden ze bij installatie nu een gratis monteur aan. Wat natuurlijk erg handig is voor de IT-analfabeet. Bij het aanvragen van nieuw abonnement bij telfort ziet u netjes de kosten en de vergoeding staan: 70 euro en -70 euro. De monteur is dus inderdaad gratis.
Vervolgens staat er en ik kan melden niet alleen bij mij een dubbele facturering in van een monteur, die natuurlijk helemaal niet geweest is. Dus er wordt direct 70 euro afgeschreven.
Vervolgens heb ik Telfort gebeld en gemeld dat ik natuurlijk deze 70 euro niet ga betalen.
Deze hebben binnen 5 minuten door dat er inderdaad een fout staat in de factuur. Terugbetaling vind binnen 14! dagen plaats.
Mijn schoonouders hebben ook deze maand gemeld dit probleem (zij hebben ADSL en ik glasvezel) te ondervinden, zij moeten echter eerst een brief sturen.
Het lijkt haast of hier een winstmodel achter zit. Gemiddeld 3 weken 70 euro lenen van hoeveel klanten?

De oplossing

Ik hoop dat Telfort in de toekomst een oplossing vind voor deze veelvoorkomende administratieve fout. En een compensatie voor iedereen die zo lang moet wachten voordat het gestolen geld wordt teruggestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Orsouw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen