Klacht Telfort: Dubbele extra kosten

Klachtnummer
# 14663
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb een tijdje geleden een pakket met internet en tv genomen van telfort dat pakket kost de eerste 3 maanden 20 euro, en daarna 29,95 euro.
Telfort heeft dus tv (digitenne) van kpn wat ik niet wist en ook nergens op de site beschreven staat. (www.internetvergelijken.com) daarnaast heb ik extreme last van storingen, en kan zo niet leuk tv kijken, dus dit slaat natuurlijk nergens meer op! Hopelijk kan iemand mij helpen

,Joey Gros

Gewenste oplossing

Op z'n minst de aansluitingskosten van kpn teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Gros,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen