Klacht Telfort: duo sim

Klachtnummer
# 118042
Gebruiker
Ron
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Waarom kan ik als klant van Telfort geen duo simkaart bestellen. Is het dan echt zo dat ik over moet stappen naar een andere provider. Dit ik een slechte zaak en geen goede service tegen over mij en alle klanten klanten van Telfort

De oplossing

Gewoon een 2de micro simkaart op sturen. Dan hoef ik mijn 3 abonnementen ook niet op te zeggen die ik die ik bij Telfort heb lopen om naar een andere provider over te stappen die wel de duo simkaart kunnen leveren.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Benink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen