Klacht Telfort: Duo simkaart

Klachtnummer
# 58646
Gebruiker
M.m.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil graag een duo simkaart bij mijn abonnement maar dit kan alleen bij een zakelijk abonnement. Dit kan bij vodafone wel. Moet ik nou overstappen naar vodafone of willen jullie een klant behouden.

Groet,

M. Mager

De oplossing

Graag een duo simkaart i.p.v. overstappen naar andere provider.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Mager,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Mager, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen