Klacht Telfort: Een hele maand zonder internet

Klachtnummer
# 197511
Gebruiker
Mathewslabbekoorn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Reeds verhuist en opnieuw Telfort aangeschaft omdat ik twee jaar tevreden heb kunnen internetten. Na de installatie werkte het in één keer en heb de hele maand oktober verbinding gehad. Eind oktober hield het op en er was geen verbinding meer met de router van buiten af. Ik heb hiervoor gebeld en er werd verteld dat het aan mijn router lag die ik vervolgens gereset heb. De router lijkt gewoon te werken en wijkt niet af van de gebruiksaanwijzing. Vervolgens nog een keer gebeld en werd er verteld dat ik het forum moest proberen, dus heb ik uiteindelijk twee keer gepost maar nog steeds geen antwoord of een oplossing. Laatste keer gebeld en was misschien een storing die binnen 5 werkdagen opgelost zou zijn. Nu een week later nog steeds geen internet vandaar deze klacht.

Gewenste oplossing

De maand November heb ik al laten terug laten storten, ik wil graag uiterlijk 1 December dat het probleem is opgelost anders ben ik geneigd het contract te stoppen en over te stappen naar een andere provider.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Slabbekoorn,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen