Klacht Telfort: een tv die niet werkt,al een week of vijf niet.Geen monteur. En vele onbeleefde medewerkers

Klachtnummer
# 361501
Gebruiker
Sirene
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin maart is het begonnen.kon de zender van de tv niet meer veranderen.Telfort gebeld.Nieuwe afstand bediening.hielp niet.Nieuwe tv ontvanger ook niet.Heb vaak gebeld.Vele dames aan de telefoon gehad.Waarvan sommige zeer beleefd waren.Maar er waren er ook bij die vonden dat ik het zelf maar uit moest zoeken.Uiteindelijk een monteur.In principe alles opgelost.Maar afgelopen vrijdag was het weer het zelfde lied.Dus nog steeds geen TV. Maandag .contact metTtelfort
Guidion gebeld die mij dingen beloofd hebben die ze niet waar kunnen maken.jammer. Geen monteur.Er is mij ook een teruggave van 40 euro toegezegd.Ik ben benieuwd of dat goed gaat

De oplossing

Een monteur sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Broekmeulen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen