Opgelost door Telfort: eenzijdige opzegging en eindafrekening.

C.Hazeleger

Door diverse privé omstandigheden is er een hoge rekening bij Telfort ontstaan die ik niet op tijd kon betalen, deze rekening is inmiddels door mij voldaan. In de tussentijd is door Telfort de keuze gemaakt het abonnement in December 2015 te beëindigen waarna mij op 19 -12-2015 een rekening werd gestuurd van 837,94 euro. Navraag op 23-12-2015 heeft mij duidelijk gemaakt dat dit alle abonnementskosten zijn tot het einde van het contrakt ( 11-05-2017 ). Aangezien er door Telfort gedurende deze periode geen diensten meer geleverd worden vind ik dit zeer onredelijk en heb ik besloten dit bedrag niet te betalen. Na diverse aanmaningen heb ik op 25-04-2015 een brief geschreven naar Telfort waarin heb verteld dat ik dit volledige bedrag niet ga betalen vanwege het niet leveren van enige diensten voor dit bedrag. Tevens heb ik aangegeven open te staan voor een redelijk voorstel. Ik heb hierop geen reactie van Telfort ontvangen. Zie verder bij gewenste oplossing

Vervolgens ontving ik op 4-5-2016 een brief van Lindorff B.V. dat zij de mijn schuld gekocht hebben van KPN h.o.d.n. Telfort. Lindorff beweerd eigenaar geworden te zijn van mijn schuld aan Telfort en dreigt met nog meer kosten.
Oplossing: een redelijk voorstel van Telfort zodat de zaak afgerond kan worden en geen bemoeienis van Lindorff.

Geachte heer/mevrouw Hazeleger,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Geachte heer/mevrouw Hazeleger,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-3432090

KPN Klantenreacties CMT(namens Telfort)
    C.Hazeleger
    Vandaag teruggebeld naar nummer van KPN en medegedeeld dat ik geen gemiste oproepen heb in mijn telefoon, De vriendelijke medewerkster van KPN gaat de medewerkster van Telfort die mij zou bellen hierover inlichten, Mijn opgegeven telefoonnummer nogmaals gecheckt en dit klopt. Nu afwachten op een belletje van Telfort met voorstel. Ondertussen wel weer een brief van Lindorff op de mat..............
    Geachte heer/mevrouw Hazeleger,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    C.Hazeleger
    uiteindelijk tot een oplossing gekomen die ik al eerder schriftelijk voorgesteld had en waarop niet gereageerd werd. nu gelukkig wel en tevreden

C.Hazeleger

Ook een klacht indienen over Telfort?