Klacht Telfort: Eerdere verlenging niet mogelijk!

Klachtnummer
# 390671
Gebruiker
goedendag
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na meer dan 10 jaar, vaste en goede klant te zijn is het op geen enkele manier mogelijk om eerder te verlengen dan 4 maanden. Er is NUL service, NUL begrip en er NUL meegedacht om een trouwe klant te helpen! Mij huidige telefoon is kapot, en de klantenservice kan in twee regels alleen maar aangeven; 'Jammer dan' en 'nog ff geduld hebben'.

De oplossing

Dat mijn contract eerder verlengd kan worden met een nieuw toestel!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    Telfort Webcare
  2. Auteur
    goedendag
    Datum
    Wanneer kan ik dat verwachten?

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen