Klacht Telfort: eindeloos verhaal op mijn kosten

Joke

Ik wil mijn mobiele abonnement opzeggen. zoals op de website staat, bel ik hiervoor met telfort. Dit gebeurt op mijn kosten. Na een eindeloos menu krijg ik een mijnheer aan de lijn. Er worden wat controle vragen gesteld. OK. De vraag waarom ik opzeg beantwoord ik met : ik gebruik het nooit. Dan begint het, ik krijg een eindeloos vragen over: hoe vaak komt u nog buiten de deur? maar dan bent u niet bereikbaar. Ik wil u graag een advies uitbrengen. Als ik zeg dat dit mij belkosten kost en dat ik verder niet geinteresseerd ben, krijg ik te horen: waarom schrijft u dan geen brief. Tja, omdat op de website staat dat ik moet bellen. De mijnheer begint hierover door te zeuren (echt waar: ZEUREN). En begint op nieuw met zijn verhaal en zegt dat ikhem zijn verhaal moet laten afmaken. hij probeert me ervan te weerhouden op te zeggen. Als ik op het eind zeg; ik wil opzeggen, krijg ik te horen dat dat dom is maar ok.
nooit meer telfort, ik vertel mijn verhaal verder........

die mensen moeten doen wat ik van ze vraag en niet een ellenlang verhaal op mijn kosten gaan houden. Bovendien vind ik het onbeschoft om te gaan vragen hoe vaak ikk nog buiten de deur kom. en als ik niet bereikbaar hoef te zijn, dan is dat mijn zaak.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Damen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Joke
    welke reactie verwacht u nu van mij. Er staat dat ik binnen 5 dagen een reactie van u krijg! Ik wacht daar nog op.......
    c. Damen
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Damen,Uw abonnement is op 17-3 met een maand opzegtermijn opgezegd. Hierbij is uw klacht afgehandeld.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Joke
    het gesprek om mijn abonnement te kunnen opzeggen heeft me 10 minuten beltegoed gekost terwijl het binnen 5 minuten had gekund. Dit is geen oplossing. dat ik mijn abonnement heb opgezegd weet ik zelf ook. Ik wil 5 minuten beltegoed terug!!!!
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Damen, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Het was niet mogelijk de voicemail in te spreken.
    U kunt haar zelf ook rechtstreeks bereiken via telefoonnummer 070-343 21 63.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Joke
    ik vind het geen manier om nu de schuld in mijn schoenen te schuiven. ik kan de telefoon nauwelijks verstaan. u heeft gekozen om klachtenafhandeling via klachtencompas af te handelen.....doe dat dan ook. Dit is wel een erg gemakkelijke manier om u ervan af te maken.
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Damen,Om antwoord te geven op uw opmerking van 2 april is het toch even noodzakelijk, telefonisch contact met u te hebben.
    Wij verzoeken u dan ook contact op te nemen met de behandelaar van deze reactie.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Joke
    de klacht is niet afgehandeld. ik word wederom op kosten gedreven omdat ik terug moet bellen. het abonnement zou op 17 april stoppen maar er is gewoon weer een volle abonnementsperiode afgeschreven met extra kosten voor het telefoongesprek dat ik al gehad heb. een volledig zinloze bedoening deze manier van 'klachtafhandeling'. telfort kan zich lekker verschuilen achter het maar 2 x een zogenaamd aanbod te hoeven doen. geen goed woord voor over, ik spring tegen het plafond van dit soort gedoe.

Joke

Ook een klacht indienen over Telfort?