Klacht Telfort: emailadres

Lai

Ik ben verhuisd en ben van telfort naar glasvezel gegaan omdat er niets anders kon.
Ik heb aangegeven dat ik mijn email wil behouden. Dat kon, ik kon gewoon meenemen, maar dat is niet waar nog steeds kan ik niet bij mij email bij.. Nog erbij werd voor mij een email gemaakt met een andere voorletter. Dit heb ik niet gevraagd en overlegd. Ik wacht nog steeds op mijn email. 4x geschreven en 4x gebeld na het laatste telefoon bleek dat deze jongema in dossier van mij keek, waaruit bleek dat er niet eens werd doorgegeven, alleen is alles netjes genoteerd !wat heb ik eraan !! dus deze jonge man heeft het nu echt doorgegeven. Van te voren kreeg ik een jong griet die mij wist te vertellen dat het bij de afdeling in behandeling is !!lariekoek. dat is niet eens waar. Dus alle telefoon gesprekken die ik heb gevoerd was niks gedaan. Behalve de laatste jongeman die nu de actie onderneemt. Ik wil mijn email terug. Ik doe alles via mijn email, nu ontvang ik boven brieven thuis,

ik wil mijn email terug 4x toe is mij gezegd dat dat in orde komt.
ik bel ik schrijf dat kost alle tijd. nog erbij de ergenis en
de reactie waarom ik niet reageer op emails, die terug wordt gestuurd.
waardeloos ik wil mij email terug zoals dat is beloofd toen ik
naar glasvezel ging. dat kon allemaal zeiden ze. maar
nog steeds heb ik het niet.

Telfort
    Geachte mevrouw Groeneveld,

KPN Klantenreacties CMT
    Lai
    Ik wacht nog steeds of er nog actie zal komen, Men heeft mij beloofd dat ik een brief zal ontvangen, met aanwijzingen zodat ik
    weer in mijn email kan komen. ik wacht nog de postbode heeft nog niks afgegeven.
    Lai
    vandaag heb ik post ontvangen voor een wachtwoord op telfort,maar ik wordt hier zo moedeloos van, ik zou in mijn email kunnen komen, dat is niet waar. mijn email is nog steeds NIET opgelost. ze hebben notabene 3 emails gemaakt en van de 3 in gebruik genomen ???door WIE
    Lai
    Ik snap er niks meer van. waar is mijn andere email gebleven, daar gaat het om, dit is zo verschrikkelijk. Ik zou toch geholpen worden, ik kan nog steeds niet bij mijn email bij. ze hebben wachtwoord gestuurd om bij telfort in te loggen. Ze zouden mij toch ervoor zorgen dat ik weer mijn oude email terug kon krijgen. Anders had ik helemaal geen glasvezel genomen. Ik DIEN EEN KLACHT EEN VETTE KLACHT WAARDELOOS. IK BEN HIER WOEST OVER. IK GA MORGEN WEER BELLEN
    Lai
    Zie hier boven, aanvulling.
    Ik ben een MAAND NIET BEREIKBAAR WAT ME GELD KOST EN IK LANGZAMERHAND SCHADEVERGOEDING EIST, OMDAT IK NIET BEREIKBAAR BEN.

Telfort
    Geachte mevrouw Groeneveld,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Lai
    Ik wacht nog tot alles is afgehandeld.ik heb mijn email dat is op nieuw gemaakt.en ik ben al mijn email sturen kwijt die ik in bewaring heb.wat vervelend is.ook Ja hele belangrijke emails van mijn advocaat en koopwoning. Er is mij wel vergoeding aangeboden wat ik vrij weinig vind.ik heb wel geaccepteerd de vergoeding maar de contactpersoon deed wel veel moeite.maar het kan niet rechtzetten dat ik nu met een lege email zit.vooral al die adressen .ik wacht nog op de afhandeling die is besproken .
    Lai
    Mijn klacht is afhandeld met een vergoeding, maar ik vond het erg slecht dat ik al mijn emails die ik bewaard heb kwijt ben. En in deze tijd van digitale wereld vind ik wel erg zwak dat al mijn emails niet te achterhalen is door telfort. daaarom vind ik het niet goed afgehandeld. De vergoeding kan al mijn bewaarde emails niet terughalen !!!

Lai

Ook een klacht indienen over Telfort?