Klacht Telfort: erg slechte service dienstverlening!!!!!!!

Bilalmoussa

Sinds zaterdag 25 juni geen diensten van telfort ineens/ dus geen internet, telefonie en televisie.
Ik heb5x gebeld
1e keer zei persoon er zit een blokkade op maar ik kan zien dat de betaling 27ste is gekomen en verwerkt is?? Ik heb op 27ste gebeld en hun konden niks doen
En ook heeft deze persoon gezegd dat de blokkade op de 27ste van juni is ingegaan
waarom hebben wij dan van 25ste al geen diensten en doet niks het.
Deze persoon vond het vreemd dat vorige collega had gezegd blokkade moet eraf, want blokkade was er al af en hij had dat kunnen zien. Deze persoon van de laaste keer dat ik belde ging alles uitlezen en zei dat het bij kpn ligt en het een technishe probleem is. Terwijl ik had aangegeven dat er geen wifi te zien toch werd er niet verder gekeken en ons zo laten zitten.Waardoor ik weer moest bellen van iemands anders beltegoed. Er zou een blokkade bericht te voor schijn zijn gekomen die is er niet geweest.

Nou zowieso vergoeding van het steeds bellen beltegoed op gegaan terwijl gevraagd of terug gebeld kan worden.

Dagen van diensten er niet waren in mindering brengen.

En zo snel mogelijk natuurlijk dat alles het weer doet.
Zoals het hoort.

Ik had meer geschreven hierboven maar max 1000 karakters

Feedback/ training voor medewerkers hoe ze beter klantgericht en oplossinggericht kunnen zijn. En niet van alles en verschillende dingen vertellen aan de klant. En duidelijkheid erg belangrijk!!!

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Moussa,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Bilalmoussa

Ook een klacht indienen over Telfort?