Opgelost door Telfort: EU belbundel en EU mb bundel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59502
Gebruiker
akkisla
Datum
2 reacties

Details

Klacht

tussen 21-25 april was ik Oostenrijk. op het vliegveld heb ik gelijk een sms bericht gekregen over de EU bel en intenettariefen, het leek me interessant en heb allebei besteld (totaal €12.50).
Ik heb een bestivingsbericht ontvangen dat alle beide bundels geactiveerd zijn, ik had 4 dagen lang allen sochtends ongeveer een half uurtje internet, over belbundel kan ik ook niet achterkomen of ze wel of niet geactiveerd waren. zelfs met roaming had ik helaas geen internet. Zover ik heb ondezocht kan je alleen maar telefonisch contact opnemen met Telfort voor € 0.10 p.m.

Gewenste oplossing

Ik wil niet voor iets betalen waarvoor ik niets heb gekregen, ik verlang het bedrag wat ik heb betaald te verrekenen met mijn factuur.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Gumusoluk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    akkisla
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,
    Ik werd door telfort gebeld en ze hebben het bedrag van aankoop van bundels gecrediteerd
    . Bedankt voor uw bemiddeling.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen