Opgelost door Telfort: EU belbundel en EU mb bundel

akkisla

tussen 21-25 april was ik Oostenrijk. op het vliegveld heb ik gelijk een sms bericht gekregen over de EU bel en intenettariefen, het leek me interessant en heb allebei besteld (totaal €12.50).
Ik heb een bestivingsbericht ontvangen dat alle beide bundels geactiveerd zijn, ik had 4 dagen lang allen sochtends ongeveer een half uurtje internet, over belbundel kan ik ook niet achterkomen of ze wel of niet geactiveerd waren. zelfs met roaming had ik helaas geen internet. Zover ik heb ondezocht kan je alleen maar telefonisch contact opnemen met Telfort voor € 0.10 p.m.

Ik wil niet voor iets betalen waarvoor ik niets heb gekregen, ik verlang het bedrag wat ik heb betaald te verrekenen met mijn factuur.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Gumusoluk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    akkisla
    Geachte heer, mevrouw,
    Ik werd door telfort gebeld en ze hebben het bedrag van aankoop van bundels gecrediteerd
    . Bedankt voor uw bemiddeling.

Ook een klacht indienen over Telfort?