Klacht Telfort: Eugene Krabs van Telfort

RUMIDY

vanaf vrijdag morgen8/4 '2016 om 7 uur tot zaterdag morgen 9/4 9.45 u. geen internet signaal meer. monteur van kpn voor aan de straat in de kpn kast bezig geweest, en daar kabel vervangen. en wéér vanmiddag 9/4 om 13.50 u geen internet. meteen Telfort gebeld en die meneer die zich Eugene Krabs noemde ( yeah right) wilde absoluut niet meewerken, eiste dat ik een kabeltje zou vervangen voordat hij klacht kon behandelen en doorzetten naar andere afdeling. ook toen ik aangaf dat dit kabeltje 6 weken geleden al vervangen was door een monteur van Gideon André van Maurik.
wat een onzin! ik wordt echt niet serieus genomen door dit bedrijf. heb 29 min. aan de lijn gehangen en meneer vond hetmaar belachelijk dat ik zo verbolgen ben nadat het wegvallen van een inkomend signaal voor de 100-ste keer gebeurde. vervolgens weigerde hij verder te praten of me door te verbinden , zette hij me in de wacht en na 1 minuut kreeg ik het menu om een klantentevredenheidsonderzoek in te spreken, en plots werd dit onderbroken! ook hoor ik niks meer van Chris Kramer die mij vorige week zou terugbellen met een voorstel wat te doen nu, en wat te doen met de 2 jaar van irritatie! ik verwacht een snelle reactie! en ik blijf bellen net zolang totdat er iets gebeurd!

een nieuwe lijn vanuit de centrale kast voor in de wijk of een sdsl aansluiting.

Telfort
    Geachte heer Van den Broek,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?