Klacht Telfort: Eugene Krabs van Telfort

Klachtnummer
# 163429
Gebruiker
RUMIDY
Datum
1 reactie

Details

De klacht

vanaf vrijdag morgen8/4 '2016 om 7 uur tot zaterdag morgen 9/4 9.45 u. geen internet signaal meer. monteur van kpn voor aan de straat in de kpn kast bezig geweest, en daar kabel vervangen. en wéér vanmiddag 9/4 om 13.50 u geen internet. meteen Telfort gebeld en die meneer die zich Eugene Krabs noemde ( yeah right) wilde absoluut niet meewerken, eiste dat ik een kabeltje zou vervangen voordat hij klacht kon behandelen en doorzetten naar andere afdeling. ook toen ik aangaf dat dit kabeltje 6 weken geleden al vervangen was door een monteur van Gideon André van Maurik.
wat een onzin! ik wordt echt niet serieus genomen door dit bedrijf. heb 29 min. aan de lijn gehangen en meneer vond hetmaar belachelijk dat ik zo verbolgen ben nadat het wegvallen van een inkomend signaal voor de 100-ste keer gebeurde. vervolgens weigerde hij verder te praten of me door te verbinden , zette hij me in de wacht en na 1 minuut kreeg ik het menu om een klantentevredenheidsonderzoek in te spreken, en plots werd dit onderbroken! ook hoor ik niks meer van Chris Kramer die mij vorige week zou terugbellen met een voorstel wat te doen nu, en wat te doen met de 2 jaar van irritatie! ik verwacht een snelle reactie! en ik blijf bellen net zolang totdat er iets gebeurd!

De oplossing

een nieuwe lijn vanuit de centrale kast voor in de wijk of een sdsl aansluiting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van den Broek,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen