Opgelost door Telfort: Exorbitante prijsverhoging starttarief vast bellen

MJ de Gooijer

Vandaag (27-8-2013) kregen we een brief waarin Telfort aankondigt dat het starttarief vast bellen van 5 cent naar 9 cent gaat. In een paar jaar tijd ging het dus van "gratis bellen naar vaste nummers in Nederland" waarmee we het abonnement in 2007 begonnen nu al naar het starttarief van "moeder" KPN. Mexicaanse toestanden, hier! Moeten de aandelen weer omhoog of zo?

Wij zijn het uiteraard niet eens met deze bijna verdubbeling. De opmerking uit de brief "Wij begrijpen dat deze wijziging vervelend voor u kan zijn. Wilt u op basis van deze wijziging uw Telfort abonnement beeindigen..." vind ik getuigen van een arrogante "graag of niet" mentaliteit waarbij klanten blijkbaar niet belangrijk zijn.

Terugdraaien van deze wijziging, zeker voor trouwe klanten zoals wij.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw De Gooijer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Nog niets vernomen van Telfort
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw De Gooijer, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw De Gooier ,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal zij/hij het weer proberen.
    Namens Telfort
    Telfort
    Geachte heer De Gooijer,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    MJ de Gooijer
    Telfort heeft coulance getoond door een maand abonnementsgeld te restitueren

MJ de Gooijer

Ook een klacht indienen over Telfort?