Klacht Telfort: factuur na opzegging mobiel contract

Anoniem

Mijn abonnement bij telfort zou per 10 oktober aflopen. Ik heb daarom op 4 september een abonnement (MET OVERSTAPSERVICE) aangevraagd bij youfone. Op 10 oktober ging ook mijn nummer over en kon ik niet meer met telfort bellen.
Om mijn nummer over te kunnen zetten moet naar mijn weten het abonnement bij de vorige provider opgezegd zijn. Hoe kan ik, als mijn contract tot 10 oktober duurt en mijn nummer al over is, dan een factuur over de maand november krijgen?

Intrekken factuur over de maand november. Aditionele ( van buitenland bellen) kosten over maand oktober bereid te betalen.

Telfort
    Geachte heer Hummel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Ik heb deze gegevans aan mijn profiel toegevoegd als het goed is zijn ze ook voor U zichtbaar.
    Telfort
    Geachte heer Hummel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte heer Hummel,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?