Klacht Telfort: factuur na opzegging mobiel contract

Klachtnummer
# 13529
Gebruiker
Anoniem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn abonnement bij telfort zou per 10 oktober aflopen. Ik heb daarom op 4 september een abonnement (MET OVERSTAPSERVICE) aangevraagd bij youfone. Op 10 oktober ging ook mijn nummer over en kon ik niet meer met telfort bellen.
Om mijn nummer over te kunnen zetten moet naar mijn weten het abonnement bij de vorige provider opgezegd zijn. Hoe kan ik, als mijn contract tot 10 oktober duurt en mijn nummer al over is, dan een factuur over de maand november krijgen?

De oplossing

Intrekken factuur over de maand november. Aditionele ( van buitenland bellen) kosten over maand oktober bereid te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hummel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Ik heb deze gegevans aan mijn profiel toegevoegd als het goed is zijn ze ook voor U zichtbaar.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hummel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Hummel,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen