Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Fikse rekening na doorgeven verhuizing
Details
Klacht
Ik heb enkele maanden geleden een verhuizing doorgegeven voor alleen internet, tv moest vervallen. Mij is nooit verteld dat hier kosten aan verbonden waren, totdat ik een rekening kreeg van € 139,11. Navraag bij Telfort leerde dat het een foutje betrof, ik hoefde dit niet te betalen. Toch is dit bedrag van mijn rekening afgeschreven op 15 augustus jl. Ik heb dit bedrag gestorneerd en contact opgenomen met Telfort. Ik kreeg te horen dat dit bedrag niet gestorneerd had mogen worden, ik moest het meteen weer overmaken, ik heb dat diezelfde dag nog gedaan. Het bedrag zou met de eerstvolgende factuurdatum aan mij uitbetaald worden. Dit is echter niet gebeurd. Ik heb wederom contact opgenomen met Telfort, het betrof opnieuw een foutje, het geld zou binnen 5 werkdagen op mijn rekening staan, dat zou 16 september jl geweest moeten zijn. Nu, 19 september, staat het geld nog steeds niet op mijn rekening...Gewenste oplossing
Ik wil het geld binnen 5 werkdagen alsnog op mijn rekening hebben staan want ze houden het nu onterecht vast.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.