Opgelost door Telfort: Fikse rekening na doorgeven verhuizing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76599
Gebruiker
Nayture@gmail.com
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb enkele maanden geleden een verhuizing doorgegeven voor alleen internet, tv moest vervallen. Mij is nooit verteld dat hier kosten aan verbonden waren, totdat ik een rekening kreeg van € 139,11. Navraag bij Telfort leerde dat het een foutje betrof, ik hoefde dit niet te betalen. Toch is dit bedrag van mijn rekening afgeschreven op 15 augustus jl. Ik heb dit bedrag gestorneerd en contact opgenomen met Telfort. Ik kreeg te horen dat dit bedrag niet gestorneerd had mogen worden, ik moest het meteen weer overmaken, ik heb dat diezelfde dag nog gedaan. Het bedrag zou met de eerstvolgende factuurdatum aan mij uitbetaald worden. Dit is echter niet gebeurd. Ik heb wederom contact opgenomen met Telfort, het betrof opnieuw een foutje, het geld zou binnen 5 werkdagen op mijn rekening staan, dat zou 16 september jl geweest moeten zijn. Nu, 19 september, staat het geld nog steeds niet op mijn rekening...

Gewenste oplossing

Ik wil het geld binnen 5 werkdagen alsnog op mijn rekening hebben staan want ze houden het nu onterecht vast.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Berg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Berg, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    Nayture@gmail.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw, Dit klopt inderdaad, het geld staat op mijn rekening. Ik wil u hartelijk danken voor uw interventie!M.vr.gr.,N. van den Berg

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen