Opgelost door Telfort: Foutcode 12

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88357
Gebruiker
Michel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste Telfort, ik heb foutcode 12 op beide tv's staan. Ik hwb verschillende dingen geprobeert met de medewerker aan de telefoon... Die kon geen oplossing vinden... Alleen een terugbelactie inplannen voor a.s donderdag in de tussentijd zit ik dus zonder tv.. Het is van het een op het andere moment gebeurt en alles is perfect aangedloten.
Wacht tot donderdag voor evt een oplossing is veel en veelste lang er hore experts dag en nacht klaar te staan met zo'n groot bedrijf.

De oplossing

Sneller een oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Terwal,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort
  2. Auteur
    Michel
    Datum
    Aardige meneer van kpn aan de lijn gehad.. Kunnen ze bij het callcenter van telfort nog wat van leren....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Michel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen