Klacht Telfort: foutieve factuur en ik mag er voor opdraaien

sylvia huver

ik heb een klacht over me factuur van 26 oktober 2012 ik heb een factuur binnen dat ik 230 euro moet betalen terwijl ik vanaf 24 september 2012 onbeperkt bellen heb zowel naar vaste als mobiele nummers ik zou elke keer terug worden gebeld en tot heden gebeurt er niks ik moet wel een bedrag betalen van zoveel geld terwijl het niet mijn fout is geweest.. ik als ik niet overmaak voor de 21ste november zou ik worden afgesloten terwijl de fout bij hun is... er word niet naar een oplossing gekeken elke keer moet ik maar blijven bellen heb zelf gevraag om een betalings regeleing ookal is het niet mijn fout maar wou mee werken maar aangezien dat er niks op word gereageerd heb vorige week een bedrag over gemaak van 40 euro..maat toch willen afsluiten terwijl ik geen fout heb gemaakt...

ik zou graag terug gebeld worden, om samen een oplossing te vinden inplaats van af te sluiten ik moet nu iets oplossen terwijl de fout niet bij mij lig....

Telfort
    Geachte mevrouw Huver,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    sylvia huver
    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)ik hoop dat ik daadwerkelijk terug gebeld word, mijn moeder die heeft afgelopen maandag gebeld naar telfort en haar werd ook beloofd om terug gebeld te worden maar dat is tot heden ook niet gebeurd. ze maken beloftes en die komen ze niet. Ik weet niet wat ik er nu zelf aan moet doen, want wil dit graag oplossen..met vriendelijke groet sylvia huver
    sylvia huver
    maandag 19 novemeber heb me moeder gebeld hanny huver, en werd beloof binnen 2 werkdagen gebeld te worden en is tot heden niet gebeurd, die heb vervolgens 20 novemeber terug gebeld en ze wisten nog nix, ik vind het jammer dat het zo moet lopen ze zien in het systeem dat er zo vaak gebeld word maar niet de moeite om even terug te bellen hoe de stand van zaken zijn..ik hoop dat ik niet afgesloten word, want is niet mijn fout wat er nu gebeurd..met vriendelijke groetSylvia huver
    Telfort
    Geachte mevrouw Huver,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?