Klacht Telfort: foutieve rekening

Klachtnummer
# 3585
Gebruiker
M.J. Loo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer, mervouw,

Ik heb al enige jaren een mobiel telefoonabonnement bij u. Onlangs heb ik ook mobiel internetten daarop aangesloten. Maar bij de laatste rekening heeft u plotseling € 2,00 per maand meer berekend. Kunt u mij laten weten waar dit aan ligt?

Met vriendelijke groet,

De oplossing

graag een herziene rekening aangezien de laatste rekening niet juist is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Loo,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen