Klacht Telfort: Géén 100 Mbit/s maar slechts 49 Mbit/s

R. Huitema

Per 6 januari 2016 heb ik internet extra. Echter ik haal niet de beloofde 100 Mbit/s, maar slechts 49 Mbit/s. Verschillende e-mails verstuurd en telefonisch contact gehad met Telfort. Uiteindelijk is de KPN monteur langsgeweest en deze zegt dat alles in mijn woning in orde is, kabels en aansluitpunt zijn goed. Volgens hem moet de Telfort monteur langskomen om in de schakelkast de snelheid te verhogen. Met zijn apparatuur kan hij niet de snelheid verhogen. Telfort zegt op 18 januari 2016 het volgende:
"Onze monteurs hebben geen mogelijkheid om in de schakelkast buitenhuis te komen, hier kan enkel een KPN monteur in. Wij hebben contact gehad met onze collega's van de 2de lijns, deze zullen opnieuw een ticket naar KPN doorzetten om uw probleem op te gaan lossen".
Tot op heden is het probleem nog steeds niet opgelost.

Graag het bovenstaande probleem zo snel mogelijk oplossen.
Bij voorbaat dank.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Huitema,

KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?