Klacht Telfort: Géén 100 Mbit/s maar slechts 49 Mbit/s

Klachtnummer
# 150333
Gebruiker
R. Huitema
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Per 6 januari 2016 heb ik internet extra. Echter ik haal niet de beloofde 100 Mbit/s, maar slechts 49 Mbit/s. Verschillende e-mails verstuurd en telefonisch contact gehad met Telfort. Uiteindelijk is de KPN monteur langsgeweest en deze zegt dat alles in mijn woning in orde is, kabels en aansluitpunt zijn goed. Volgens hem moet de Telfort monteur langskomen om in de schakelkast de snelheid te verhogen. Met zijn apparatuur kan hij niet de snelheid verhogen. Telfort zegt op 18 januari 2016 het volgende:
"Onze monteurs hebben geen mogelijkheid om in de schakelkast buitenhuis te komen, hier kan enkel een KPN monteur in. Wij hebben contact gehad met onze collega's van de 2de lijns, deze zullen opnieuw een ticket naar KPN doorzetten om uw probleem op te gaan lossen".
Tot op heden is het probleem nog steeds niet opgelost.

De oplossing

Graag het bovenstaande probleem zo snel mogelijk oplossen.
Bij voorbaat dank.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Huitema,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen