Opgelost door Telfort: Geblokkeerde Prepaid simkaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 104673
Gebruiker
Jos van der Heijden
Datum
2 reacties

Details

De klacht

LS,

Ik ben vergeten om mijn prepaid 1 keer op te waarderen.
Telfort heeft nagelaten om mij middels een SMS te informeren dat het nummer zou gaan vervallen.
Hierdoor is mijn nummer (06-55514060) vervallen.
Aangezien het mijn eerste mobiele nummer was ( 1997) zou ik dit graag terug krijgen.
Kan Telfort de moeite nemen om mij dit nummer terug te geven ?

Met vriendelijke groet,

Jos van der Heijden

De oplossing

Graag dit nummer (06-55514060) al dan niet middels een nieuwe ( te betalen) SIM kaart heractiveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van der Heijden,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )
  2. Auteur
    Jos van der Heijden
    Datum
    Telfort heeft de SIM kaart weer geactiveerd, ik ben daar zeer blij mee!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jos van der Heijden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen