Klacht Telfort: geen aansluiting

Klachtnummer
# 73598
Gebruiker
wilko
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik zou 27 augustus aangesloten worden ( staat op papier )
Ik heb alles aangesloten maar werkte niet
Instalatiehulp gebeld van telfort
Kreeg een man aan de lijn en ik legde mijn verhaal uit de man zij dat hij het al zag en dat het een fout van hun was zijn mijn vergeten te activeren
Maar hij zij dat telfort nu niets voor mij kon betekenen
Ik moest maar afwachten tot morgen en anders even terug bellen
Met gevolg dat ik nu niets heb ivm opzeggen oude provider
Nu zit ik op de bank zonder tv,internet
Ik vind dat schandalig zeker voor een nieuwe klant en dat ze mij zo behandelen
Ben ik niet van gediend
Graag zou ik iets van jullie vernemen
( en zou graag een tegemoet koming zien van telfort willen zien)

De oplossing

Een tegemoet koming van telfort

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Seuren,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?