Klacht Telfort: Geen aansluiting

Klachtnummer
# 114745
Gebruiker
Westchantal101
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik zou vanaf 13-6 internet en tv krijgen van Telfort nu kunnen ze de dienst niet leveren omdat het buiten aan de bekabeling ligt er zijn al twee monteurs geweest en het probleem wordt steeds verder weggeschoven nu komen ze dinsdag pas weer Telfort heb me wel al de factuur gestuurd terwijl ik nog niks heb van ze ik zit ondertussen al een week zonder tv en internet terwijl ik internet nodig heb om mijn werk op te doen ook zou ik de draadloze attent krijgen werd mij toegezegd dat ik die binnen twee dagen in huis zou hebben ook nog steeds niks binnen ook hier over gebeld zou uitgezocht worden en teruggebeld worden ook niet gebeurd kost mijn alleen naar steeds geld om te vellen en de problemen worden niet opgelost Telfort is erg onvriendelijk en we moeten maar geduld hebben wordt ,wilde er vanaf stappen maar ik zat twee dagen over de bedenktijd geen ( viel in het weekend) je wordt ook niet netjes te woord gestaan en van kastje naar de muur gestuurd heb er spijt van dat ik ben overgestapt

De oplossing

kosteloos mijn contract beëindigen zodat ik terug kan gaan naar mijn oude provider , er een creditnota voor de factuur komt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Westen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Westen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen