Klacht Telfort: Geen aansluiting

Westchantal101

ik zou vanaf 13-6 internet en tv krijgen van Telfort nu kunnen ze de dienst niet leveren omdat het buiten aan de bekabeling ligt er zijn al twee monteurs geweest en het probleem wordt steeds verder weggeschoven nu komen ze dinsdag pas weer Telfort heb me wel al de factuur gestuurd terwijl ik nog niks heb van ze ik zit ondertussen al een week zonder tv en internet terwijl ik internet nodig heb om mijn werk op te doen ook zou ik de draadloze attent krijgen werd mij toegezegd dat ik die binnen twee dagen in huis zou hebben ook nog steeds niks binnen ook hier over gebeld zou uitgezocht worden en teruggebeld worden ook niet gebeurd kost mijn alleen naar steeds geld om te vellen en de problemen worden niet opgelost Telfort is erg onvriendelijk en we moeten maar geduld hebben wordt ,wilde er vanaf stappen maar ik zat twee dagen over de bedenktijd geen ( viel in het weekend) je wordt ook niet netjes te woord gestaan en van kastje naar de muur gestuurd heb er spijt van dat ik ben overgestapt

kosteloos mijn contract beëindigen zodat ik terug kan gaan naar mijn oude provider , er een creditnota voor de factuur komt

Telfort
    Geachte heer Westen,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer Westen,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?