Klacht Telfort: Geen bereik!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 54010
Gebruiker
Joanne
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vandaag (14 maart 2014) heb ik geen bereik! Ik kan niet bellen en gebeld worden!
Postcode gebied: 8141

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Neimeijer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Neimeijer, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Joanne
    Datum
    Ik ben gebeld dat het probleem binnen 5 werkdagen zou worden afgehandeld. Dat is natuurlijk niet handig als het gaat om 'bereik'. Daarna niets meer gehoord. Bereik is daarna redelijk geweest.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joanne
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen