Opgelost door Telfort: Geen bereik binnen huis

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 15532
Gebruiker
Femke Van der Pol
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb al 1,5 jaar een abonnement bij Telfort en sinds de aankoop van een nieuwe telefoon, de HTC Desire C, heb ik geen bereik meer binnenshuis. Mijn partner die tegelijk een zelfde telefoon heeft aangeschaft en had ineens ook geen bereik meer (BEN). Hij kon gelukkig nog van provider wisselen en heeft nu via Vodafone vol bereik. Er staat nl. op ca. 200 meter een mast van Vodafone. Ik had helaas voor de aanschaf van de telefoon mijn (sim-only) abonnement verlengd met een jaar. Ik heb reeds via de mail contact gehad met de helpdesk voor een soort van coulanceregeling en te horen gekregen dat ik mijn abonnement kan afkopen wat inhoud dat je vooraf alle maanden betaalt... Mijn voorstel was en is om 2 maanden te betalen ipv bijna een jaar betalen voor geen bereik. Kan hier wat aan gedaan worden?

De oplossing

6 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Pol,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Femke Van der Pol
    Datum
    Er is mij gevraagd om mijn privegegevens door te geven. Dit heb ik gedaan via de beveiligde omgeving. Graag een reactie van u.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Pol,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Femke Van der Pol
    Datum
    Ik ben verheugd te horen dat mijn klacht serieus genomen wordt aangezien ik nu de volle pond betaal voor een dienst die niet voldoet. Ik hoop snel wat te horen van KPN (c.q. Telfort) over hoe de zaak af te handelen.
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Pol,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Femke Van der Pol
    Datum
    Ben blij dat de zaak afgehandeld is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Femke Van der Pol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen