Opgelost door Telfort: geen bereik in huis en tuin

Dag,

mijn moe heeft een abonnement van telfort. Ze heeft vaak geen bereik in huis maar ook niet in de tuin. Telfort wil er niets aan doen omdat ze de straat op kan gaan om te bellen. Ze kan echter niet gebeld worden! Hierdoor zijn niet alleen de belkosten erg hoog, maar het is ook vervelend om niet bereikbaar te zijn. We zouden graag het abonnement voortijdig willen beeindigen, het loopt nog tot augustus.

Vergoeding voor extra belkosten omdat mijn moeder vaak terug moet bellen omdat ze niet bereikbaar is en daardoor niet gebeld kan worden. Daarnaast zouden we graag voortijdig het abonnement beëindigen.

Telfort
    Geachte mevrouw Sanders,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Sanders,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Lisanne
    Ik zou per mail een bevestiging krijgen van de gemaakte afspraak. Deze heb ik tot op heden niet ontvangen. Ik heb vandaag gebeld of ik een bevestiging van de afspraak per mail kon krijgen maar er werd mij gezegd dat dat niet kon. De enige mogelijkheid om die bevestiging te krijgen was een nieuwe klacht in te dienen bij klachtenkompas. Graag ontvang ik per mail een bevestiging van de gemaakte afspraak en dan pas is de klacht naar behoren afgerond.
    Lisanne
    Fijn dat het probleem snel opgelost is. Jammer dat hiervoor escalatie via klachtenkompas nodig was.

Lisanne

Ook een klacht indienen over Telfort?