Opgelost door Telfort: Geen bevestiging synchrone internetsnelheid

M.J.J. Heemskerk

Abonnementsverlenging aangevraagd (‘Glasvezel Alles-in-1’). In de schriftelijke bevestiging staat niet dat ik de reeds bestaande ingestelde synchrone internetsnelheid behoud en welke dat is. De medewerkers via 0900 9596 zijn niet in staat om een schriftelijke bevestiging te sturen. Op geen enkele manier dan ook. Ook niet wanneer je vraagt om de vraag te noteren en er later op terug te komen. Diverse ideeën draag je aan, maar een professionele klantgerichte houding ontbreekt totaal. Ik weet dat je goed geholpen kan worden, want dat heeft Ingrid Boone van Telfort in januari 2017 reeds bewezen.

1. Per mail of brief een bevestiging sturen met daarin vermeld dat ik na de abonnementsverlenging, de reeds bestaande ingestelde synchrone internetsnelheid behoud en welke dat is.
2. Abonnementsverlenging annuleren.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Heemskerk,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

M.J.J. Heemskerk
    Vandaag een mail ontvangen 'Plan online een installatie afspraak voor uw Telfort abonnement'. Daar wachten we nog even mee.
    M.J.J. Heemskerk
    Zojuist telefonisch contact gehad met Ingrid Boone van Telfort Klantrelaties. Zij heeft ervoor gezorgd dat ik, niet veel later, een keurige bevestiging heb ontvangen. Daarin staat dat de snelheid van de verbinding blijft zoals deze nu is en met de waarden daarvan. Wij zijn op de goede weg en ik heb er vertrouwen in.
    Telfort
    Geachte heer Heemskerk,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

M.J.J. Heemskerk
Afgelopen vrijdag is de nieuwe verbinding opgeleverd. Internetsnelheid keurig synchroon en naar verwachting. Radio, iTV en internet dik in orde. Een tip voor de "eerste lijn" medewerkers die achter het Telfort telefoonnummer 0900-9596 zitten: De router van het type 'Experia Box v10' onthoudt pas de configuratie (zelf gemaakte instellingen) wanneer de lijn is opgeleverd. Eerder configureren heeft geen zin, omdat de gegevens verloren gaan wanneer bijvoorbeeld de router wordt uitgezet. Tot slot heeft Ingrid Boone een uitstekende en professionele service geboden! Met vriendelijke groeten, Martin Heemskerk

Ook een klacht indienen over Telfort?