Opgelost door Telfort: Geen bevestiging synchrone internetsnelheid

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 293467
Gebruiker
M.J.J. Heemskerk
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Abonnementsverlenging aangevraagd (‘Glasvezel Alles-in-1’). In de schriftelijke bevestiging staat niet dat ik de reeds bestaande ingestelde synchrone internetsnelheid behoud en welke dat is. De medewerkers via 0900 9596 zijn niet in staat om een schriftelijke bevestiging te sturen. Op geen enkele manier dan ook. Ook niet wanneer je vraagt om de vraag te noteren en er later op terug te komen. Diverse ideeën draag je aan, maar een professionele klantgerichte houding ontbreekt totaal. Ik weet dat je goed geholpen kan worden, want dat heeft Ingrid Boone van Telfort in januari 2017 reeds bewezen.

De oplossing

1. Per mail of brief een bevestiging sturen met daarin vermeld dat ik na de abonnementsverlenging, de reeds bestaande ingestelde synchrone internetsnelheid behoud en welke dat is.
2. Abonnementsverlenging annuleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Heemskerk,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)


  2. Auteur
    M.J.J. Heemskerk
    Datum
    Vandaag een mail ontvangen 'Plan online een installatie afspraak voor uw Telfort abonnement'. Daar wachten we nog even mee.
  3. Auteur
    M.J.J. Heemskerk
    Datum
    Zojuist telefonisch contact gehad met Ingrid Boone van Telfort Klantrelaties. Zij heeft ervoor gezorgd dat ik, niet veel later, een keurige bevestiging heb ontvangen. Daarin staat dat de snelheid van de verbinding blijft zoals deze nu is en met de waarden daarvan. Wij zijn op de goede weg en ik heb er vertrouwen in.
  4. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Heemskerk,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.J.J. Heemskerk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Afgelopen vrijdag is de nieuwe verbinding opgeleverd. Internetsnelheid keurig synchroon en naar verwachting. Radio, iTV en internet dik in orde. Een tip voor de "eerste lijn" medewerkers die achter het Telfort telefoonnummer 0900-9596 zitten: De router van het type 'Experia Box v10' onthoudt pas de configuratie (zelf gemaakte instellingen) wanneer de lijn is opgeleverd. Eerder configureren heeft geen zin, omdat de gegevens verloren gaan wanneer bijvoorbeeld de router wordt uitgezet. Tot slot heeft Ingrid Boone een uitstekende en professionele service geboden! Met vriendelijke groeten, Martin Heemskerk
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen