Klacht Telfort: Geen compensatie na lange internetstoring

Klachtnummer
# 62558
Gebruiker
bdb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrijdag 30 mei 2014 hield mijn glasvezelmodem er mee op. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice van Telfort en verteld wat er aan de hand was. Mij werd verteld dat het tot dinsdag kon duren voor er iemand naar zou komen kijken. Heel vervelend, maar het was niet anders. Echter, het weekend moest ik thuis werken om een klant te begeleiden. Dit was niet mogelijk, omdat ik geen internet, televisie en bellen had. In totaal heb ik 4 dagen niet fatsoenlijk gebruik kunnen maken van mijn glasvezelverbinding en de daaraan gekoppelde diensten. Daarom heb ik Telfort gevraagd om een compensatie voor deze 4 dagen geen diensten. Ik vroeg alleen om 4 dagen compensatie, dus 4/31e deel van de kosten die ik betaal. Er werd totaal niet meegeleefd en gezegd dat ze geen compensatie zouden geven. Ook niet omdat ik onkosten heb gemaakt om alsnog thuis te kunnen werken, en ik mijn databundel van mijn mobiele abbonement extra heb moeten belasten. De persoon die mij hielp was uiterst bot!

De oplossing

Een compensatie voor de diensten die ik niet heb gehad en wel voor heb betaald. Iets wat ik niet ontvang hoef ik toch niet voor te betalen..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer De Bas,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen