Klacht Telfort: geen contact klantenservice

Anne

Ik krijg geen contact met de klantenservice. Als ik bel krijg ik een computer aan de telefoon, die eerst eindelijk praat over dingen waar ik niks aan heb en me vervolgens vertelt dat ik nog heel lang moet wachten voor een medewerker.
Ik kan ook niet mailen of chatten. De enige andere opties zijn facebook en het forum. Ik heb geen facebook en niet de hele wereld hoeft te lezen wat er mis is met mijn abonnement.

Mij bellen/mailen

Telfort
    Bedankt voor uw bericht.

Allereerst mijn welgemeende excuses voor de late reactie. We doen ons best zo snel mogelijk te reageren, maar dit is helaas niet altijd mogelijk. Maar u mag altijd een reactie van ons verwachten.

Ik begrijp dat u een vraag heeft over uw abonnement en dat u hiervoor contact met ons probeert op te nemen, maar helaas zonder succes. U heeft geprobeerd te bellen, maar u krijgt dan eerst een computer aan de lijn en dan een lange wachttijd. Andere contactmogelijkheden heeft u niet.

Het is inderdaad niet mogelijk om contact met ons te hebben per e-mail. Wel kunt u ons altijd bereiken via Facebook [https://www.facebook.com/telfort/], Twitter [https://twitter.com/telfort] of het Forum. Ik begrijp uw keuze om geen contact op te nemen via het forum. Ook begrijp ik dat als u geen Facebook of Twitter account heeft het erg lastig is om via deze wegen contact op te nemen. Dan blijft inderdaad de telefonische klantenservice over. Als u aangeeft een medewerker te willen spreken, dan wordt u doorverbonden naar een medewerker. Echter hebben we het op dit moment behoorlijk druk waardoor het langer kan duren voor er opgenomen wordt.

Wij zijn geen terugbel service, maar ik kan natuurlijk wel kijken of ik u kan helpen bij uw vraag. Zou u mij hiervoor een privébericht willen sturen met een toelichting? Zou u dan ter verificatie gelijk de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer meesturen? Dan kan ik kijken wat ik voor u kan betekenen. U kunt een privébericht sturen door dit aan te vinken in klachtenkompas voor u het bericht verstuurt.

Telfort Webcare

Ook een klacht indienen over Telfort?