Opgelost door Telfort: Geen contact mogelijk zonder hoge kosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 22874
Gebruiker
Maarten Coolen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Door Telfort is een bedrag van € 2,25 automatisch afgeschreven van mijn bankrekening. Daar mij niet duidelijk was waar dit bedrag van was, heb ik het automatisch terug geboekt. Vrij snel hierna kreeg ik een sms via mijn mobiel met het verzoek dit bedrag alsnog over te maken via acceptgiro per mail. Om e.e.a. duidelijk te krijgen heb ik geprobeert klantenservice van Telfort te mailen. Dit blijkt niet mogelijk. Klantenservice is alleen te bereiken via 0900 nummer (10 cent per minuut + de kosten voor het gebruik van mobiele telefoon). Deze kosten staan op geen enkele wijze meer in verhouding met het bovengenoemde bedrag van € 2,25. Direct daarna komt er een brief van Telfort waarbij verzocht wordt het openstaande bedrag van € 2,25 direct over te maken naar Telfort Mobiel. Als dit niet voor een bepaalde datum wordt gedaan hebben zij het recht om mijn mobiel nummer te blokkeren; extra kosten €12,50.
Waar blijft mijn recht op mens tot mens contact zónder oplopende kosten?

De oplossing

Persoonlijk contact, waarbij het initiatief bij Telfort ligt, zonder dat dit tot kosten voor mij leidt of spoedig afscheid nemen van Telfort zonder kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Coolen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Coolen,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maarten Coolen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen