Opgelost door Telfort: Geen diensten glasvezel

RenateBroeders

Sinds 15-4-15 klant geworden bij Telfort Glasvezel. Sinds 17-4-15 geen enkele dienst meer. Vele malen gebeld met de TD; dan was het modem kapot, dan weer het NT-kastje en vanochtend bleek het aan de netbeheerder te liggen. Dat we nog maar even rekening moeten houden met minimaal drie werkdagen voor die contact opnemen.
Nu dus zeven dagen klant bij Telfort, waarvan vijf dagen geen beeld, geluid en internet. En wat er nog gaat volgen. Want opgelost wordt er niks, van het kastje naar de muur-verhaal. Inmiddels al twee keer m'n databundel van m'n mobiel moeten bijvullen en een hoop belminuten + € 0,50 per gesprek kwijt. Maar ik heb al wel een email ontvangen dat m'n nota klaar staat op Mijn Telfort!!!
Kom óf met een directe oplossing, óf ontbindt ons contract omdat jullie je beloftes niet kunnen waarmaken!!!

Acuut een monteur die de boel oplost ófontbinding van het contract wegens niet kunnen nakomenvan de verplichtingen!
Daarnaast vergoeding van de extra kosten die ik heb moeten maken voor mijn databundel én belkosten.

Telfort
    Geachte mevrouw Broeders,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    RenateBroeders
    Inmiddels heeft de glasvezelleverancier (Reggefiber) de zaak opgelost. Ze hebben een monteur ingeschakeld en die zag dat de connector in het NT-kastje naar beneden was gedrukt, daardoor kon er geen verbinding gemaakt worden.
    Van Telfort zou ik graag nog wel m'n extra MB-bundels van m'n gsm en extra belkosten (tig keer gebeld met hun TD, € 0,50 per gesprek) vergoed krijgen, gezien dit totaal niet onze eigen fout heeft kunnen zijn.
    Telfort
    Geachte mevrouw Broeders, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    RenateBroeders
    Ik ben gebeld door Telfort met excuses dat we op deze manier van start zijn gegaan en ze hebben een compensatie voorgesteld die ruimschoots de kosten dekt.
    Alhoewel de storing héél vervelend was hebben we sindsdien nergens last meer van gehad en is het systeem betrouwbaar geweest. We gaan dus met vertrouwen de resterende abonnementstermijn tegemoet.
    Prima opgelost!

Ook een klacht indienen over Telfort?