Opgelost door Telfort: Geen glasvezelverbinding

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 260368
Gebruiker
Frans Spekschate
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kan al meer als een week niet meer bellen, internetten en tv kijken.

De oplossing

Gewoon herstellen

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Spekschate,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Spekschate,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frans Spekschate
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nadat ik de klacht op klachtenkompas had gezet werd er pas iets aan gedaan. Twee weken heeft het geduurd, dus absoluut geen schoonheidsprijs. Herstel duurde 5 minuten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen