Klacht Telfort: Geen HD zenders meer, geen oplossing

m.callaars

Sinds enkele weken last van storingen en lage internetsnelheid bij Telfort interactieve televisie en internet. In eerste instantie viel de verbinding telkens weg, dit is hersteld. Sindsdien valt de internetsnelheid telkens na een aantal dagen terug naar 8mbit p/s zodat dat de HD-zenders niet meer werken. Dit is meerdere malen hersteld wanneer ik contact opneem met de klantenservice echter na een aantal dagen wordt de snelheid weer afgeknepen naar rond de 8mbt p/s.
Ik heb veelvuldig contact gehad met de klantenservice en zij kunnen me niet verder helpen. Ze stellen dat ik de afgelopen jaren geluk heb gehad dat de HD zenders werkten omdat mijn verbinding hier eigenlijk niet snel genoeg voor is (sinds 2011 interactieve tv met HD zonder problemen). Postcodecheck: maar 4 mbit haalbaar, terwijl al mijn directe buren (ik woon in een flat) 8/9 tot 14 halen. Er is in het verleden nooit communicatie geweest over de lage snelheid ook niet bij het afsluiten van het contract.

1. Ik verwacht dat ik tegen dezelfde voorwaarde weer kan genieten van mijn HD-zenders op mijn abonnement. Dit heeft jarenlang gewerkt en nu opeens niet meer. Kom alstublieft niet weer aan met de smoes: 'u heeft in het verleden geluk gehad' maar ga (samen met KPN) opzoek naar een oplossing.

2. Kosteloze beëindiging van alle contracten, ik maak naast telfort interactieve televisie en internet gebruik van de combivoordeelregeling met mijn mobiele abonnement. Dit abonnement is nog vers en verloopt pas medio 2017. Op het moment dat ik het internet en tv abonnement opzeg , vervalt mijn combivoordeel op mijn mobiele abonnement en vallen de helft van mijn belminuten en internetbundel weg.

Telfort
    Geachte heer Callaars,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?