Klacht Telfort: geen internet+ vast bellen meer na upgrade van Telfort en vaste kpn lijn doet het nu ook niet meer

Jacky

Telfort heeft mij als bestaande klant een nieuw abonnement aangeboden ,ik zou een email ontvangen als bevestiging.Geen mail ontvangen maar wel op 18-12 een nieuwe modem,de modem aangesloten ,en alles werkt goed.Dinsdag 22 december is s'ochtends mijn internet afgesloten ( geen bericht daar over ontvangen)en zou mijn nieuwe abonnement omgezet worden.om half 12 klantenservice gebeld daar vertelde ze dat het ieder moment het internet weer zou werken."even wachten mevrouw " half 2 weer gebeld ,,half 5 gebeld en inderdaad er was iets fout gegaan,ik had geen verbinding en de KPN monteur komt dit oplossen.Er zou een sms komen hoe laat hij langs zou komen. Geen sms , om half tien monteur aan de deur.de monteur moest de lijn in andere poort zetten.het probleem was nu opgelost en over 15 minuten zou mijn internet het weer doen.Om half 12 nog geen internet en mijn vast telefoonlijn doet het ook nietmeer,klantenservice zegt monteur heeft nog niets gestuurd en u moet wachten en krijg geen termijn

ik wil dat Telfort de monteur NU opdracht geeft om mijn internet en mijn vaste telefoon weer aan te sluit en pas de deur uitgaat als alles het doet en met mij telefonisch contact opneemt en ik wil weten waar ik aan toe bent en hoe ze dit oplossen
Telfort wil op de ticket van de monteur wachten en ik vermoed dat hij pas om 5 uur alles verwerkt en dan gaat iedereen naar huis en ik kan gewoon wachten tot 2015?

Telfort
    Geachte heer van der Meulen,
    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Jacky
    Ik heb s'middags om 4 uur zelf met KPN gebeld, 5 minuten later sms met bevestiging afspraak monteur 27-12 ,kpn montuer heeft het probleem opgelost.op S'middags werd ik door Telfort gebeld dat het probleem zou worden opgelost en waren zeer verbaasd dat ik het zelf met KPN had geregeld,krijg een maand gratis internet

Jacky

Ook een klacht indienen over Telfort?