Klacht Telfort: geen internet en telfort informeert niet hoe verder

B.B.

Geen internet. Conclusie telfort: vermoedelijk in signaal of glasvezel of schakelkast in de buurt. Na een dag komt Guidion nieuw modem installeren. Dat lukt niet. Aansluitingen erachter deugen niet ( bij installatie 2 jaar geleden gaf dat ook al problemen en 3 x nieuw modem). En vermoedelijk is er ook iets met signaal of glasvezl. Geheel ligt nu bij KPN. En ik hoor als klant niets meer. Ik bel dat ik een contact wil en een afspraak vandaag. Ik kan alleen telfort bellen. Mag netwerkbeheerder niet bellen. Ik zeg dat ik als klant op de hoogte gehouden wil worden. Krijg als antwoord dat ik moet afwachten en dat dat nog best 5 werkdagen kan duren om uit te zoeken wat het probleem is. Dat een andere afdeling daar een plasje over moet doen, zegt de medewerker. Ik zeg dat het probleem bekend is . Ik leg uit dat dat niet kan. Ik ben afhankelijk van dat signaal als ondernemer. Medewerker zegt dat ik toch DIEN af te wachten. Daar zit je dan....

Reparatie

B.B.
    Overigens ook geen tv en geen telefoon natuurlijk....
    Telfort
    Geachte heer/mevrouw Yazar,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

B.B.
    Binnenkort kan uren, dagen, weken betekenen!!! Geen telefoon, geen internet betekent voor mij niet werken!
    B.B.
    3de dag geen internet, tv of telefoon. Vanmorgen belt mevrouw van Telfort. Ik dacht dat ze met oplossing kwam en afspraak. Nee dus. Ze gaat me uitleggen dat ze ermee bezig zijn. Ik zeg: diagnose is al gesteld. Er hoeft alleen een monteur van KPN te komen. Ik kan niet werken en ben erg benadeeld. Haar reactie; wij (Telfort) kunnen er niets aan doen, er zit weer een bedrijf achter met mensen die aangestuurd moeten worden. Ze gaat nogmaals verzoek tot reparatie doen. Ik ben als klant weer niet geho
    Telfort
    Geachte mevrouw Yazar,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

B.B.
    Klacht afgehandeld door nieuw deugdelijk modem te installeren. Telfort/KPN hadden slecht modem slecht geinstalleerd. Er is in dit proces geen goede communicatie tussen provider en netwerkbeheerder/KPN over verloop reparatie/afhandeling klacht. Het heeft uiteindelijk 3 dagen geduurd terwijl het snel duidelijk was wat er aan de hand was. Telfort houdt klant niet op de hoogte van verloop van reparatieverzoek. Veel onnodige ergernis bij klant.

B.B.

Ook een klacht indienen over Telfort?