Klacht Telfort: Geen internet en tv

Harun

We zijn sinds 16-10-2013 een klant bij Telfort. Maar helaas tot heden hebben we alleen maar klachten. We hebben een paar keer contact opgenomen met Telfort via telefoon. Maar onze klacht komt steeds terug.

Het gaat over volgeden klacgt; Onze modem valt weg steeds, dus hebben we geen internet en tv. We hebben met een medewerker onze modem en tv kastjes gerest maar helaas is onze probleem niet verholpen. Tijdens schrijven van onze klacht is onze internet en tv 2 x weg gevallen.

Onze verbinding irriteert ons heel veel!!! We zijn ook niet blij met Telfort. Al eerste week hebben we alleen maar klachten Joeppie !!!:@

We willen een oplossing zo snel mogelijk of we willen dat ze onze contract bij Telfort beëindigt

Telfort
    Geachte heer Karadeniz,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Harun
    Ik wacht op een bericht van KPN nu.
    Telfort
    Geachte heer Karadeniz, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?