Opgelost door Telfort: Geen internet en vaste lijn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110590
Gebruiker
daniirene
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geachte Meneer/Mevrouw,

Ik heb nu al drie dagen geen internet verbinding alle stappen gevolgd via de website om het op te lossen het vervelende is wel dat ik dat niet thuis kan doen aangezien ik geen internet verbinding heb dus dan steeds elders moet bellen en dan thuis het vervolgens weer uitvoeren. Ook doen mijn vaste telefoonlijn het niet is ook verbonden met de modem. Volgens mij is mijn resetknop kapot want als ik de modem wil resetten geeft hij niet het resultaat dat volgens de beschrijving zou moeten.

Ik loop een beetje vast en hoop op een snelle oplossing ik heb nu namelijk dubbele kosten want heb internetverbinding dagelijks nodig en ook mijn vaste telefoonlijn.

Ik hoop dat dit nu vandaag opgelost kan worden.

Mvg

Danielle Watchman

De oplossing

Vandaag oplossen

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Watchman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    daniirene
    Datum
    probleem is opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
daniirene
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen