Klacht Telfort: geen internet/tv/bellen

Klachtnummer
# 365838
Gebruiker
geentventelefonie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds zondagochtend 12 mei geen of nauwelijks internet/tv/vaste telefonie. Op maandagavond 13 mei 's avonds met de klantenservice gebeld en er werd bevestigd dat er een landelijke storing voor het analoge signaal is. Hoe lang dit duurt kan men niet aangeven. Op dinsdagavond 14 mei nog steeds storing.

De oplossing

Verhelpen van de storing en vergoeding niet gebruikte dagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lorinser,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen