Klacht Telfort: geen internet/tv/bellen

Klachtnummer
# 365838
Gebruiker
geentventelefonie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds zondagochtend 12 mei geen of nauwelijks internet/tv/vaste telefonie. Op maandagavond 13 mei 's avonds met de klantenservice gebeld en er werd bevestigd dat er een landelijke storing voor het analoge signaal is. Hoe lang dit duurt kan men niet aangeven. Op dinsdagavond 14 mei nog steeds storing.

De oplossing

Verhelpen van de storing en vergoeding niet gebruikte dagen

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lorinser,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen