Opgelost door Telfort: geen modem om terug te sturen :s

gooples

na een jaar lang ongewenst aan een contract verbonden te zijn geweest omdat het me is opgedrongen, kon ik het pas beeindigen. naar je geld kun je dan fluiten, terwijl ik het modem nooit in ontvangst heb genomen, noch enig contract heb ondertekend.
nu heeft de directeur toch nog een brief gestuurd waarin hij schrijft dat ik heb opgezegd en het modem terug moet sturen. als ik dat niet doe, wilt telfort me daar ook nog eens 50 euro als zogenaamde boete voor inrekening brengen, terwijl telfort me dit jaar al in totaal 250 afhandig heeft gemaakt voor een internet aansluiting die ik nooit gehad heb.

dat ik een schriftelijke bevestiging thuisgestuurd krijg waarin duidelijk vermeld staat dat ik helemaal geen modem van telfort heb en ik verder niks verschuldigd ben.
dat ik dus ook niks terug hoef te sturen.

Telfort
    Geachte heer Geelen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    gooples
    Telfort heeft contact met mij opgenomen en ze willen mij de gemaakte kosten terugbetalen.
    Ter controle hierover word ik volgende maand nog teruggebeld.
    Telfort
    Geachte heer Geelen,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    gooples
    Telfort heeft mij de onkosten, die ik het gedurende jaar waarin ik verplicht aan het contract verbonden zat, vergoed.
    Dezen zijn in één keer voldaan op 14 januari 2015 (totaal 284,10 euro) en daarmee is Telfort mij meer tegenmoet gekomen dan de oplossing die ik aanvankelijk in deze klacht verzocht had.
    Ik ben dan ook meer dan tevreden over de afhandeling hiervan.

Ook een klacht indienen over Telfort?