Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: geen modem om terug te sturen :s
Details
Klacht
na een jaar lang ongewenst aan een contract verbonden te zijn geweest omdat het me is opgedrongen, kon ik het pas beeindigen. naar je geld kun je dan fluiten, terwijl ik het modem nooit in ontvangst heb genomen, noch enig contract heb ondertekend.nu heeft de directeur toch nog een brief gestuurd waarin hij schrijft dat ik heb opgezegd en het modem terug moet sturen. als ik dat niet doe, wilt telfort me daar ook nog eens 50 euro als zogenaamde boete voor inrekening brengen, terwijl telfort me dit jaar al in totaal 250 afhandig heeft gemaakt voor een internet aansluiting die ik nooit gehad heb.
Gewenste oplossing
dat ik een schriftelijke bevestiging thuisgestuurd krijg waarin duidelijk vermeld staat dat ik helemaal geen modem van telfort heb en ik verder niks verschuldigd ben.dat ik dus ook niks terug hoef te sturen.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.