Klacht Telfort: Geen oplossing bij defect TV-modem

Ayurdan

Al een maand lang hebben wij thuis geen TV, internet en telefoon terwijl wij hier wel voor hebben betaald. Internet en telefoon hebben wij door een monteur laten maken op eigen kosten maar TV lukte hem niet. Telfort hebben wij voorafgaand ook vaak gebeld maar de tips die zij gaven werkten niet. Deze week hebben wij ook heel vaak en heel lang gebeld via mobiel om de huistelefoon te laten maken. Telfort klantenservice kwam elke keer met hetzelfde verhaal, aan en uitzetten, resetten, dingen die wij al 100x hebben gedaan. De monteur die wij zelf hebben laten komen, herkende het probleem als een defecte modem. Toen wij vroegen om een nieuwe modem omdat alle andere oplossingen niet werkten, kregen wij een nee te horen. Al een maand hebben wij geen TV en Telforts's enige oplossing was om een nieuwe telefonische afspraak met een andere collega die ons beter zou kunnen helpen. Dit zou ook pas de 29e kunnen. Ik vind dit geen goede of snelle oplossing.

Ik wil graag een nieuwe modem en een schadevergoeding voor deze twee maanden waarin ik geen TV heb kunnen kijken, heb kunnen telefoneren of internetten. Ik heb hierdoor werk misgelopen en ben te laat geweest met deadlines wat mij veel geld heeft gekost. Bovendien komt mijn dochter met kerst op tv en dat zou ik graag willen zien dus ik zou graag de nieuwe modem binnen een week thuis hebben.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Yurdan,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?