Klacht Telfort: Geen reactie op verzoek om klacht op te lossen

Klachtnummer
# 100205
Gebruiker
Michel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds 2 dagen nu geen internet, tv en telefoon van Telfort. Klacht gemeld via mail m.b.v. slecht wifi signaal van restaurant aan de overkant. Krijg mail terug dat ik telefonisch contact op moet nemen van uit mijn huis, dat moet ik dan maar regelen...ja hoe? Moet ik iemand van de straat plukken van een gsm?
Ik heb een oude gsm waar ik niet mee kan bellen maar wel gebeld kan worden. Gevraagd of Telfort dan met mij contact op kan nemen....helaas.
Alle apparatuur en kabels opnieuw aangesloten, alles uitgeprobeerd, zelfs ander modem direct op buitenlijn aangesloten, totaal geen signaal, dus klacht ligt buiten de deur.
Dit ook meerder malen in aantal mails aangegeven, geen reactie
Na 2 dagen zonder internet, tv, radio en telefoon is mijn geduld volledig op

De oplossing

Telfort moet iemand regelen zodat ze zelf kunnen zien dat buitenlijn geen signaal geeft en contact opnemen met KPN omdat oorzaak naar alle waarschijnlijkheid in centraalkast ligt welke 80 meter van mijn voordeur verwijderd is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Roestenburg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Roestenburg,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen