Opgelost door Telfort: Geen regeling mogelijk terwijl ik al anderhalf jaar klant ben, mag zo'n 80 euro niet in twee keer betalen !!

Moontje

Door omstandigheden vorige maand een bedrag gestorneerd, (voor de eerste keer) gemaild om een regeling te treffen voor 3 termijnen. Onmogelijk men moet dan bellen naar een nummer a 50 cent per minuut ! Nu krijg ik (binnen 4 weken) omdat ik niet had gebeld een brief dat ik afgesloten wordt als ik niet betaal per de 23e ! Nou toch maar gebeld, met tegenzin, immers je betaalt bij telfort al een maand vooruit bij het begin van het contract.
Regeling is niet mogelijk onder de 100 euro, dus moet nu deze week betalen anders wordt ik afgesloten!! Zonder pardon..Fijn bedrijf !!

GRATIS Klantenservice, gewoon per email een antwoord, staat het ook op papier, en een beetje schappelijk voor klanten als er zoiets voorkomt !! Als je belt mensen aan de telefoon krijgen die mogen meedenken van het bedrijf.... ik vraag niet om een jaar later pas te betalen !!!

Telfort
    Geachte mevrouw Claus,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Moontje
    Ben gebeld en mag toch in twee termijnen betalen

Moontje

Ook een klacht indienen over Telfort?