Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Geen respons Telfort voor oplossing probleem
Details
Klacht
Ik heb een leasetoetsel van Telfort (Samsung), welke het vanaf het begin niet goed doet. In de winkel werd mij verteld dat het bekend is dat er problemen zijn met dit toestel, ik vraag me dan ook af waarom dit toestel als leasetoestel wordt aangeboden. Ik kreeg een nummer voor reparatie, na al twee keer een reset te hebben uitgevoerd. Het toestel is ter reparatie opgestuurd, echter zijn de problemen niet verholpen. De problemen bestaan uit: uitvallen van de telefoon, bij bellen kan de ander mij vrijwel niet verstaan (dit is wel beter na reparatie), de accu is snel leeg, hij loopt vast en valt uit. Ik heb meerdere malen contact gehad met klantenservice, klachten ingediend en verzocht om een nieuwe telefoon. Ik word verwezen naar een update van Samsung, echter heb ik een contract met Telfort en niet met de fabrikant. Na mijn laatste schriftelijke klacht aan het hoofdkantoor, is elke reactie uitgebleven.Gewenste oplossing
Ik ben van mening dat ik Telfort voldoende in de gelegenheid heb gesteld om het probleem op te lossen. Telfort is naar mijn mening ernstig in gebreke gebleven. Ik wil per direct kosteloos het contract ontbinden.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.