Opgelost door Telfort: Geen respons Telfort voor oplossing probleem

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 62861
Gebruiker
Ingeborg
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb een leasetoetsel van Telfort (Samsung), welke het vanaf het begin niet goed doet. In de winkel werd mij verteld dat het bekend is dat er problemen zijn met dit toestel, ik vraag me dan ook af waarom dit toestel als leasetoestel wordt aangeboden. Ik kreeg een nummer voor reparatie, na al twee keer een reset te hebben uitgevoerd. Het toestel is ter reparatie opgestuurd, echter zijn de problemen niet verholpen. De problemen bestaan uit: uitvallen van de telefoon, bij bellen kan de ander mij vrijwel niet verstaan (dit is wel beter na reparatie), de accu is snel leeg, hij loopt vast en valt uit. Ik heb meerdere malen contact gehad met klantenservice, klachten ingediend en verzocht om een nieuwe telefoon. Ik word verwezen naar een update van Samsung, echter heb ik een contract met Telfort en niet met de fabrikant. Na mijn laatste schriftelijke klacht aan het hoofdkantoor, is elke reactie uitgebleven.

Gewenste oplossing

Ik ben van mening dat ik Telfort voldoende in de gelegenheid heb gesteld om het probleem op te lossen. Telfort is naar mijn mening ernstig in gebreke gebleven. Ik wil per direct kosteloos het contract ontbinden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Wijnands,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Ingeborg
    Datum
    Na veel telefoontjes en bemoeienis van moederbedrijf KPN is de klacht bij de afd. escalaties backoffice terecht gekomen. Het was niet mogelijk het contract kosteloos te ontbinden, maar we zijn uiteindelijk tot een aanvaardbare oplossing gekomen. Een nieuwe telefoon, einddatum contract na 1 jaar i.p.v. 2, en vergoeding van de gemaakte leasekosten. KPN heeft hier een groot aandeel in gehad, dank daarvoor! Wat betreft Telfort, is dit de laatste keer dat ik zaken met hun heb gedaan.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen