Opgelost door Telfort: Geen service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 34050
Gebruiker
Daphnel
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb al een paar uur geen service, dus ik kan niet bellen, sms'en en op 3G. Hoe kan ik dit oplossen?

Gewenste oplossing

Geen service hebben
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Leijte,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Daphnel
    Datum
    Ik heb met telfort gebeld en het probleem is afgehandeld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen