Opgelost door Telfort: Geen t.v boven en beneden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 107461
Gebruiker
Nel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht gaat over de aansluitingen boven. Steeds al storingen. op 25-04-2015 viel alles uit ook de tv beneden. Gebeld, meer dan 1 uur! uiteindelijk moet een nieuwe modum komen zegt de medewerker van de 2e lijn. 26-04-2015 probeer ik toch nog een keer de tv. beneden doet het tot mijn verbazing, weer gebeld, geen oplossing voor boven.
Rond 16.00 wordt de modum geleverd. Aangesloten en nu doet niets het meer, ook internet en de huistelefoon ook niet, wel tv beneden, nog steeds boven niets, alleen een F 12 kode, weer gebeld, nu mobiel op mijn kosten .Uiteindelijk word ik terug gebeld door Telfort. Weer stekkertjes en resetten, zonder resultaat. Er was geen oplossing, zelf weer de oude modum aangesloten en alles doet het weer, behalve de tv boven. Moet ik dinsdag bellen voor een afspraak met een monteur.

De oplossing

Dat ik beter en sneller geholpen wordt en dat het probleem wordt opgelost, zonder al die overbodige verplaatsing van stekkertjes. e.d. Ook verwacht ik een compensatie van Telfort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Pol,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Nel
    Datum
    Hallo,
    KPN? ik heb toch een abonnement bij Telfort.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Pol, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    Nel
    Datum
    Naar tevredenheid afgehandeld door mijn klacht op klachtenkompas te melden. Via de medewerkers van Telfort lukte het niet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen