Opgelost door Telfort: Geen tv, internet verbinding en geen telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113068
Gebruiker
ijsvogel
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds afgelopen vrijdagavond is er geen verbinding meer voor televisie, telefoon en internet. Alles uit de lucht.
Kan dus alleen nog met mobiele telefoon bellen. Nummer klachten lijn is niet gratis.
Men is maar beperkt bereikbaar.
Geconstateerd na een uur aan de telefoon gezeten te hebben: modem is stuk, moet besteld worden , duurt een aantal dagen. Dan moet er daarna nog geregeld worden dat een monteur moet komen, kortom straks een week geen tv, internet en vaste telefoon.

De oplossing

Een spoed reparatie binnen 24 uur na constatering melding klacht. En er zou een 24 uur telefoondienst moeten zijn gratis.
Wanneer je contact zoekt met Telfort kost het geld en er zijn dan ook nog lange wachttijden .
Ik kan nu gelukkig op internet via mijn buren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Dijk,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    ijsvogel
    Datum
    Ik vind het heel vreemd nu reactie op de klacht te krijgen via KPN.
    Kpn heeft wel 24 uurs service heb ik gezien op internet. Ik zou zeggen regel dat ook voor Telfort. Ik wilde al overstappen maar dat blijkt complex te zijn.
    Overstappen wil ik alsnog maar dat zou probleemloos moeten kunnen zonder extra kosten.
    Vreemde zaak vind ik het, van Telfort hoor ik niets, inmiddels 4 de dag zonder internet, telefoon en tv.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Van Dijk,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)



  4. Auteur
    ijsvogel
    Datum
    Nadat de klacht is gemeld bij klachten kompas werd er voortdurend gebeld over de afhandeling van de klacht.
    Uiteindelijk is het opgelost na een week was alles weer oke en is er een vergoeding afgesproken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ijsvogel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen