Opgelost door Telfort: Geen tv, internet verbinding en geen telefoon

ijsvogel

Sinds afgelopen vrijdagavond is er geen verbinding meer voor televisie, telefoon en internet. Alles uit de lucht.
Kan dus alleen nog met mobiele telefoon bellen. Nummer klachten lijn is niet gratis.
Men is maar beperkt bereikbaar.
Geconstateerd na een uur aan de telefoon gezeten te hebben: modem is stuk, moet besteld worden , duurt een aantal dagen. Dan moet er daarna nog geregeld worden dat een monteur moet komen, kortom straks een week geen tv, internet en vaste telefoon.

Een spoed reparatie binnen 24 uur na constatering melding klacht. En er zou een 24 uur telefoondienst moeten zijn gratis.
Wanneer je contact zoekt met Telfort kost het geld en er zijn dan ook nog lange wachttijden .
Ik kan nu gelukkig op internet via mijn buren.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van Dijk,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    ijsvogel
    Ik vind het heel vreemd nu reactie op de klacht te krijgen via KPN.
    Kpn heeft wel 24 uurs service heb ik gezien op internet. Ik zou zeggen regel dat ook voor Telfort. Ik wilde al overstappen maar dat blijkt complex te zijn.
    Overstappen wil ik alsnog maar dat zou probleemloos moeten kunnen zonder extra kosten.
    Vreemde zaak vind ik het, van Telfort hoor ik niets, inmiddels 4 de dag zonder internet, telefoon en tv.
    Telfort
    Geachte mevrouw Van Dijk,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

ijsvogel
    Nadat de klacht is gemeld bij klachten kompas werd er voortdurend gebeld over de afhandeling van de klacht.
    Uiteindelijk is het opgelost na een week was alles weer oke en is er een vergoeding afgesproken.

ijsvogel

Ook een klacht indienen over Telfort?