Klacht Telfort: geen tv, telefoon en internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 70178
Gebruiker
Marina Eickhoff
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn 83 jarige moeder uit Arnhem, heeft sinds 29 juli, geen tv, telefoon en internet. Diezelfde dag nog gebeld, en verteld wat er aan de hand was. De monteur van KPN kon niet eerder, dan zaterdag 2 augustus. Dit door vakantie's en ziekte van eigen monteurs.
Op zaterdag 2 augustus kwam de monteur, vanuit Rotterdam. Hij heeft er van alles aan gedaan om het te repareren, maar niet gelukt, omdat de modum kapot was. Je zou denken, die heeft hij bij zich, maar nee. Nu moet mijn moeder waarschijnlijk nog een week wachten, voordat het gemaakt wordt. Maar al die tijd zit zij zonder tv, telefoon en internet. Vooral de telefoon is erg belangrijk voor haar, wij vinden dit echt schandalig.

De oplossing

Wij willen dat dit zo snel mogelijk wordt gemaakt. Zij is afhankelijk van de telefoon!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Eickhoff,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    Marina Eickhoff
    Datum
    Mijn zus heeft vanmorgen nog gebeld met telfort. Er is een modum besteld. Zo, nu al, hadden ze afgelopen woensdag al kunnen doen, toen wisten ze al dat die kapot was. waarom moet dit zo lang duren. Woensdag zit ze al een week zonder iets. En als de modum komt, we weten niet wanneer, mag mijn moeder van 83 het zelf aansluiten, het wordt steeds erger. Het is echt schandalig, zal mensen ook aanraden nooit bij telfort te gaan. ben blij dat wij het niet hebben. Marina
  3. Auteur
    Marina Eickhoff
    Datum
    Vandaag 6 augustus, heeft mijn moeder eindelijk de modum ontvangen, nu nog iemand regelen, die hem kan aansluiten!
    Bedankt voor de slechte service! Marina
  4. Auteur
    Marina Eickhoff
    Datum
    Dit heeft te lang geduurd, mijn moeder heeft 9 dagen zonder iets gezeten, jammer!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marina Eickhoff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Telfort?