Opgelost door Telfort: geen tv en internet en monteur komt niet op afgespoken dag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 342014
Gebruiker
Floor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben overgestapt van KPN naar Telfort, tv en internet. 28 december zou ik alleen maar even alles moeten overzetten, helaas werkt tot op heden niets dus al vanaf 28 december geen tv en internet. Vandaag zou monteur komen maar helaas ik krijg om 09.30 vanochtend een sms dat de monteur niet komt. Waar is de back up van de monteur? Weer een weekend zonder tv en internet en alles geregeld om iemand bij mij in huis te hebben voor de monteur, tsja want er zijn mensen die 40 uur werken. Nieuwe afspraak gemaakt en nu komen ze 7 januari, er zit niets anders op om een vrije dag op te nemen, en wie draait hier nu voor de kosten op? Ik heb tot een half uur geleden steeds met afspraakbureau Gideon gebeld, als ik voor half 6 niets heb gehoord dan staat de afspraak voor 07 januari! Ik vindt dit een zeer kwalijke zaak, Telfort zit op het net van KPN, dit gaat al 6 jaar goed en door een stekkertje te verwisselen gaat het ineens compleet fout. Wie draait hier nu op voor de gemaakte kosten, telefoon en onnodig een vrije opnemen?

De oplossing

Oplossen zodat ik niet zonder tv en internet zit dit weekend. Wat betreft de kosten? Ik betaal straks een maand voor dit abonnement terwijl ik er al een week geen gebruik van maak! En wie draait er op voor mijn vrije dag wat niet nodig was/is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Smallegang,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Floor
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen