Opgelost door Telfort: geen tv en internet en monteur komt niet op afgespoken dag

# 342014
Floor

Ik ben overgestapt van KPN naar Telfort, tv en internet. 28 december zou ik alleen maar even alles moeten overzetten, helaas werkt tot op heden niets dus al vanaf 28 december geen tv en internet. Vandaag zou monteur komen maar helaas ik krijg om 09.30 vanochtend een sms dat de monteur niet komt. Waar is de back up van de monteur? Weer een weekend zonder tv en internet en alles geregeld om iemand bij mij in huis te hebben voor de monteur, tsja want er zijn mensen die 40 uur werken. Nieuwe afspraak gemaakt en nu komen ze 7 januari, er zit niets anders op om een vrije dag op te nemen, en wie draait hier nu voor de kosten op? Ik heb tot een half uur geleden steeds met afspraakbureau Gideon gebeld, als ik voor half 6 niets heb gehoord dan staat de afspraak voor 07 januari! Ik vindt dit een zeer kwalijke zaak, Telfort zit op het net van KPN, dit gaat al 6 jaar goed en door een stekkertje te verwisselen gaat het ineens compleet fout. Wie draait hier nu op voor de gemaakte kosten, telefoon en onnodig een vrije opnemen?

Oplossen zodat ik niet zonder tv en internet zit dit weekend. Wat betreft de kosten? Ik betaal straks een maand voor dit abonnement terwijl ik er al een week geen gebruik van maak! En wie draait er op voor mijn vrije dag wat niet nodig was/is.

Telfort
    Geachte mevrouw Smallegang,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Floor

Ook een klacht indienen over Telfort?