Opgelost door Telfort: Geen tv en internet

content Opgelost
mo1983

De oude klacht: DE KLACHTOp 17 april j.l. kregen wij een email van Telfort dat ons tv- en internetabonnement opgezegd was, door onze nieuwe provider. Mocht dit niet het geval dan konden wij contact opnemen met hen. Dit was niet het geval, dus hebben wij gebeld met de klantenservice. Deze geven aan dat zij ons niet kunnen helpen. Zij hebben geen zicht op wie deze provider is en wij zelf kunnen dit niet ongedaan maken. Gevolg: per 25 april zitten wij zonder internet en telefonie. En we moeten afwachten of deze onbekende provider contact met ons opneemt. Wij vinden dit onacceptabel.DE OPLOSSINGDe opzegging afzeggen en dit oppakken met de andere provider. Of ons aangeven wie deze provider is.

Stand van zaken: De situatie is tot op heden niet volledig opgelost. We zijn ontzettend kwaad.
We kregen tijdelijk een digitenne pakket. En we zouden 30 april weer opnieuw aangesloten worden. Helaas lukte dit niet vanwege een storing. De monteur kan pas 8 mei komen.
De wifibundel van het noodpakket is nu op. En we gaan een weekend in zonder internet.
Er werd tevens aangegeven dat we het eerste half jaar maar 25 euro hoefde te betalen, maar dit blijkt nu 30 euro per maand te zijn.

Direct regelen dat wij weer aangesloten zijn en alles werkt.
Afspraken over kosten nakomen.
We hebben een nieuw abonnement bij telfort moeten afsluiten. Het voordeel was dat we 6mnd korting krrgen vanwege de actie. Deze ging in eerste instantie 5 dagen later in dan de opzegging. Dus een noodpakket gekregen met 4G en digitenne. Uiteindelijk bleek er een storing te zijn waardoor alles anderhalve week langer duurde. We zijn gecompenseerd met een bedrag van een maand van de kosten van het abonnement.

Telfort
    Geachte mevrouw/meneer Onink,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte heer Onink,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Ook een klacht indienen over Telfort?