Opgelost door Telfort: Geen tv en internet

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 364001
Gebruiker
mo1983
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De oude klacht: DE KLACHTOp 17 april j.l. kregen wij een email van Telfort dat ons tv- en internetabonnement opgezegd was, door onze nieuwe provider. Mocht dit niet het geval dan konden wij contact opnemen met hen. Dit was niet het geval, dus hebben wij gebeld met de klantenservice. Deze geven aan dat zij ons niet kunnen helpen. Zij hebben geen zicht op wie deze provider is en wij zelf kunnen dit niet ongedaan maken. Gevolg: per 25 april zitten wij zonder internet en telefonie. En we moeten afwachten of deze onbekende provider contact met ons opneemt. Wij vinden dit onacceptabel.DE OPLOSSINGDe opzegging afzeggen en dit oppakken met de andere provider. Of ons aangeven wie deze provider is.

Stand van zaken: De situatie is tot op heden niet volledig opgelost. We zijn ontzettend kwaad.
We kregen tijdelijk een digitenne pakket. En we zouden 30 april weer opnieuw aangesloten worden. Helaas lukte dit niet vanwege een storing. De monteur kan pas 8 mei komen.
De wifibundel van het noodpakket is nu op. En we gaan een weekend in zonder internet.
Er werd tevens aangegeven dat we het eerste half jaar maar 25 euro hoefde te betalen, maar dit blijkt nu 30 euro per maand te zijn.

Gewenste oplossing

Direct regelen dat wij weer aangesloten zijn en alles werkt.
Afspraken over kosten nakomen.
Geboden oplossing
We hebben een nieuw abonnement bij telfort moeten afsluiten. Het voordeel was dat we 6mnd korting krrgen vanwege de actie. Deze ging in eerste instantie 5 dagen later in dan de opzegging. Dus een noodpakket gekregen met 4G en digitenne. Uiteindelijk bleek er een storing te zijn waardoor alles anderhalve week langer duurde. We zijn gecompenseerd met een bedrag van een maand van de kosten van het abonnement.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw/meneer Onink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Onink,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen